grow stronger;


HOME LINKIES FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW


Saturday, December 20 - 0 COMMENTS

Assalamualaikum w.b.t
In the name of Allah, The Most Beneficient, The Most Merciful.
2014 hampir menutup tirai, yang pertamanya aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana masih membiarkan jantung aku berdegup hingga detik ini, membiarkan nafas aku keluar masuk dari tubuh. Terima kasih Tuhan kerana hadirkan ibu dan ayah serta keluarga. Syukran Ya Allah ala asdiqo’i. Thank you God for sending that one boy named Zahreen Nuramirul Syahmi.
-----------------------------------------------------------------------

Time had passed and everyday is just the same.
Sunday, I miss you.
Monday, I miss you so much.
Tuesday, I miss you badly .
Wednesday, oh can I call your phone number please? 
Thursday, why you dont text me anymore?.  
Friday, I keep asking my heart “What is wrong, your work is to pump blood. That’s it.”                                                                           
Saturday, alright I’m tired with this feeling. Stop it.

I stop and I think. Okay, some people can stay in the heart, but not in the life. Dulu aku yang pilih untuk rasa bahagia seawal usia enam belas tahun. Untuk apa?

One fine day, jodoh akan datang and life changes forever. *I’m not trying to talk about jodoh pertemuan ajal maut* .Sungguh aku lemah. Yang buruk aku nampak indah. Mungkin ini pengajaran untuk aku atau mungkin kifarah dosa masa lalu. Allahuakbar.


Satu aku harapkan, semoga hati berhenti merindu.





Post a Comment

owner
archive
cbox
credit