grow stronger;


HOME LINKIES FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW


Friday, December 27 - 0 COMMENTS


Sepi bukan bererti hilang.Diam bukan bererti lupa.Jauh bukan bererti putus.Persahabatan yang sejati akan membawa kerinduan yang abadi.Ya,rindu yang tak terucap di bibir kerana  persahabatan lebih unggul daripada percintaan.Assalamualaikum wbt.

Beg sekolah dah beli,buku dah beli,barang sekolah complete and now wait until 1st January. Form 4? Eh besar dah. Makin lama hayat,makin banyak ujian.Dulu kecil lagi,yang aku tahu cuma bangun pagi,pergi sekolah,makan,mandi,balik sekolah,tidur,tunaikan kewajipan sebagai seorang Islam.So sekarang attitude pun kenalah jaga right? Anak dara katanya.Hihhi.Sekolah? Oh ya to be honest,hmm aku tak ready lagi nak sekolah,aku tak ready nak duduk dalam kelas tak ada Nafisah,aku tak ready nak jauh dari dia,aku tak ready nak biarkan dia dengan orang lain even aku tahu ada yang jaga dia,aku tak ready nak jadi pendiam sebab tak ada dia dan aku tak ready langsung nak buat apa apa dalam kelas ! 

Alhamdulillah Nafisah tak jadi pindah.Tapi,kalau kita satu kelas mesti lagi best kan Fisah? =’) Tak apa,yang penting belajar betul betul,focus and do your best in SPM.PMR dah lepas.Two more years dear.Kita kuat kan? Kuat? Hahaa,yaa im not ! Kau kuat lah.Even tak ada aku,kau ada orang lain,kan? =’) Macam aku cakap tadi,jauh bukan bererti putus.Ya,walau jauh macam mana pun,kita tetap kawan !

After this, mesti rindu Fisah ,rindu nak merajuk dengan dia,rindu nak kacau dia,rindu nak makan dalam kelas sama sama,rindu nak belajar sama sama,rindu nak tengokkan tudung dia betul ke tidak,rindu nak tolong pegangkan itu ini,rindu.Rindu sangat =’) Nafisah,no matter what happen,aku tak pernah lupakan kau,aku selalu ada. Ingat ! Belajar betul betul ! Jangan takut dengan apa yang orang akan cakap,buktikan kau pun boleh ! 



Izzatul~Assalamualaikum wbt.





Post a Comment

owner
archive
cbox
credit