grow stronger;


HOME LINKIES FACEBOOK TWITTER ASK.FM FOLLOW


Wednesday, March 12 - 0 COMMENTS

Assalamualaikum wbt dan Salam 1 Malaysia buat anda yang sudi meluangkan masa. Apa khabar penutur Bahasa Melayu tercinta? Hahaha sihat? Mulakan petang anda dengan “Subhanallah semoga Allah turunkan hujan dengan segera,ampunilah dosa dosa kami”.

Semalam semalamnya haritu kelmarin aku ada pergi Kembara Pendidikan Kerjaya errrrr betul ke nama program tuuu? Entah aku lupa dah. Sebelum aku start buat ayat merepek,aku nak cerita benda yang happy je ehh ehh? Tak nak la cerita yang tak best tuuuu.Let bygones be bygones,yang tak berapa best tu la lupakan,yang best ni aku nak share ._. Sini dekat sikit,dekat sikit.


Sebenarnya,aku bukan nak cerita pasal program tu ._. Hahahahahaha ok aku nak cerita serba sedikit hanya menggunakan beberapa keping gambar ._. So,scroll lah ke atas ke bawah,ke atas ke bawah dan ke bawah :3 








Macam tu lah cerita dia ._. Bye





Post a Comment

owner
archive
cbox
credit